Halaman

16 JULY 2011

hari sabtu bangun pukul 6.30 yok . haduii mengantok tau ta nk kene siap-siap pergi khusus KPP (kurikulum pendidikan pemanduan ) hahah hembos jee . :D wak joe datang amek bawak pergi kat desa rahmat . pelusuk dalam wok tempatnye . masuk-masuk je terus daftar n duduk sebelah budak perempuan ingatkan melayu rupenye indian lol . hahah nasib baik tak bagi salam kat dia kalau tak mesti macam haa ???? heee kelas pagi memang best sebab orang yang bagi ceramah tu sporting kelakar plak tu macm ustaz ali mase kat sekolah sulu w . haiihh tetibe rindu dengan ustaz laa plak . hadoii ehhh tapi bile kelas petang aduh makaiii ngantok gile .. yang bagi ceramah org tue biasa laa kan orang tue mst cakap lambat ta tau laa berapa meter sejam :)) ade yang dah tido pun ade .. balik dah laa lambat nak kene tunggu abg najib hantar kan . sampai rumah lapar pening pun ade tapi makanan tade . jap ag nak keluar makan . mmg kenyang kembung aku hahahah nak tulis ape lagi ek . dah habis laa . bye la :P

http://www.smileycodes.info


kalau suke tekan like ^__^ thanks

Tiada ulasan:






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG