Halaman

BINGUNG JAP :(


Sejak akhir akhir nie aku rase nak nangis jee err T.T
cerita dekat member die pun same juga asek nak nangis ingat kat EX
die tuh hadoii lemah betul laa . luar memang aku nampak happy ,
ceria macam tade pape je yang berlaku tapi
dalam haihh tuhan jela yang tahu tu semua . Tadi pagi aku onl FACEBOOK
. hee kontot kn fb lee then aku nampak ade mesej dari someone girl nie .
tibe tibe suro aku take care ***** .
aik ?? aku tak paham ape ape seyh @@
bile nampak blog budak tuh baru la tahu kenapa .
ya allah tak kan sebab aku kot .
HEMBOS betul lah budak tuh bukan nak tanye ke ape
cube jadi matang sikit jangan macam budak budak even budak sekolah lagi .
Now aku pulak yang serba salah pikir kn tu semua .
Nak text sebelah sini patah hati laa pulak . yang sane aku tak tahu no nye hee ><
hurm memang betul betul bingung plus bengong jap nie .
tape laa ape ape pun aku harap semua okay .. but now
I'M NOT OKAY YET . :'(

kalau suke tekan like ^__^ thanks

Tiada ulasan:






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG