Halaman

LAYAN MOVIE MALAM


Hye hye ^^ 16 NOV 2011 nak kena tunggu lagi sebulan kot .
sementara tuh aku asek download cerita anime jee hehehe CURIOUS PLAY ..
cerita nie memang dah lame tapi best suke sangat tengok .
rasenye last aku tengok time form 2 . yela cerita nie disiarkan pagi pukul 10
haa ingat lagi tau tapi setengah jam je . tapi sebelum nak duduk depan tv
tengok cerita nie aku dah siap siap pakai baju sekolah .
habis je cerita tuh terus tunggu bas kat luo .
maklum la sekolah jauh kat bandar
so kena keluar awal lah .. ~,~
alaa lupekan jela tu nmenye belajar brdisiplin hahah :D
setiap malam aku akan tengok cerita anime tuh
. yela tak tahu nak buat ape kan . saje nak bagi ngantok cepat tido.
now aku nak sambung tengok cerita tuh .
ade 52 episode tapi aku baru tengok sampai belas2 macam tula hehe
okay laa chaw dulu tingtong ! :P

kalau suke tekan like ^__^ thanks

Tiada ulasan:






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG