Halaman

PENAT TAPI HAPPY


Hari nie start cuti sekolah untuk deepavali seminggu

kot cuti hadoii untung betul . hehe
malam hari sabtu dekat rumah ade wat bbq .
alaa jemput sedare mare yang dekt je .
kire 2 family je yang dtg .
tapi riuh mcm satu kampung dtg haha :face39:
bile semua org dah balik macam biasa lah kena
kemas dapur yang sudah bersepah tuh .
then duduk dalam bilik onl terus hihi
onl skali 2 account plak tuh .
ngee ~

sementara nak tggu msg masuk boleh plak tertidur
depan laptop hadoii
betul betul penat agaknye orang nih .:face5:
tapi xd lah teruk sgt mcm dlm pic nih hehe
tu air liur pun ley terkeluar klw tido mcm tuh .
hahaha okayyyy laaahhh
serius mate dah pedih nih ... :face53:
nak tdo dlu lahh
bbyee



kalau suke tekan like ^__^ thanks

Tiada ulasan:






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG