Halaman

TERPAKSE KE ??


Hari nie dalam sejarah famiy aku bangun pagi pergi jogging
hehehe plan malam semalam dgn abang and adik tapi bile esok
pagi bak kata kumpulan jambu APA PUN TAK BOLEH !!
hahaha :))
tapi semangat adik aku nak jogging bangun juga lah aku dgn abang aku nie haa
orang jogging dari rumah terus pergi dekat taman tapi
kite orang naik kereta pergi taman cause malu ><
wah ! dah sampai taman tak de wat exersice terus lari :D
semput aku dah lama tak lari bile lari tadi pagi nak muntah pun ade
perut aku dah la kosong ;)
muka aku macam domo atas nie lah bile jogging ..
buat 2 round je ngee ~
tengah jogging ade pulak apek cina tibe tibe bebual dgn aku and adik
cerita tiap tiap pagi die selalu jogging dekat situ and bla bla bla
dah habis jogging terus pergi dekat kereta ..
masuk je dalam kereta terus buka air cond :))
kite orang terus balik tapi mama pulak cakap nape tak beli sarapan
baik tak yah jogging kalau balik rumah terus makan kite orng bertige :D
tapi yang best dekat taman orang sibuk jogging aku and adik aku boleh sempat amek gambar ....

nie yang sempat amek ..



abang aku yeye jee lebih hehe




sempat posing haha

okay laa itu jeeesok klw jogging lagi
aku bagitau ok !
byeeeeee
:P

kalau suke tekan like ^__^ thanks

Tiada ulasan:






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG