Halaman

kalau bosan buat ape ?


hye hari nie aku nak bagitau selalu kalau aku bosan buat ape ek ?? :face14: teka laa :face75: dengan yang kurang sikit nak fikir kan pasal study ngehngeh

1.layan movie okay tapi bukan movie yg BOXOFFICE tapi anime jee :10:ade aku kesah kalau
orang cakap aku macam budakbudak :95:
2.dengar lagu :face42:tak kire lah dekat :24:ke atau pun kat monitorjanji lagu . nih laa lagulagu yang selalu aku layan :-

:75: aishiteru by zivilia

:75: the lazy song by bruno mars

:75: grenade by bruno mars

:75: hatiku milikmu by nera

:75: mr simple by super junior

:75: muzik by 4minute

:face15: tu jela yang aku bagi tau byk lagi kot hehe nak tgk music video just klik kat :75:
3. aku akan tengok youtube apeape sahaja yang aku rase nak tengok :face54: lalalala ~~
selalunye aku buka :-

:60: faradyable

:60: super junior funny

:face72: ape lagi ek ?? hahaha lupe laa (buatbuatlupejecozmalasnakcari) mrgreen

4. kacau orang yang ade dalam home .. selalu nye adik dengan mama laa :10:
bile dah kacau mule lah salah sorang nages :6:
kihkihkih jahat jahat

okay lah tu je yang aku nak bebel kan bile semua orang dah tido cume tinggal aku sorang yang masih dengan blog . tataa


kalau suke tekan like ^__^ thanks

Tiada ulasan:






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG