Halaman

LEPAS MDS


Hyeee wooo rasenye dah lame gile tak buka blog nih
yeah maklum lah da jadi student balik an
so jarang lah nak online nih
^_____^
ouh nak cerita sikit time mds hari tuh
tak tau ape mds ??
meh aku bagitau sikit ape tuh
mds tu singkatan bagi
MINGGU DESTINI SISWA
yeahh bende tu dijalankan selama lima hari
start dari hari rabu 16hb NOV 2011
sampai laa 20hb NOV 2011 .
penat memang laa adat lah tuh tak cukup tido
alaa normal laa nanti da ade keje assigmnt lagi lah tak bole tido rase nye
ouh lupe time mds an dapat tudung uitm aw warne purple
my favourite colour but tak lawa laa design nye ==
hahaha pakai sekejap jee then gulung2 simpan dalam
sekali memang tak akan jumpe lah bende tuh
hohohoho siot je kan
habis mds hari ahad kire cpt gak laa
tengah hari mcam tu lah
yela esok dah start kelas kan memang laa penat kalau
habis lambat macam malam gitu
yang penting lepak gile .
aku tak sempat lah nak amek gambar tu semua
hahaha malas pulak lagi pun kalau amek gambar
memang tak reti berhenti memang nak amek je
yang penting aku asek tido je kan mcam tak nak amek tau
pasal persekitaran haha
bio laa yang penting aku tak rase penat sangat
lepas dapat tido woo mcm nikmat gile haha
okay laa dah nak malam aku lom solat lagi nih
nanti aku sambung entry lain pulak
chawwww


kalau suke tekan like ^__^ thanks

Tiada ulasan:






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG