Halaman

Luahan hati

saya jealous :s: yes saya memang sangat jealous okay . :face11:
lagi-lagi kalau selalu nampak awak dengan SI DIA wtw
memang dengan saya awak tak boleh
buat macam tu cause saya nie dikawal bak kata awak lah .
yee saya tahu awak memang suke sangat
berkawan and ramai sangat kawan berlainan jenis
paham kan sendiri lah ape maksud nye .
kalau saya cakap pasal SI DIA
awak akn kate saya macam-macam
tape lah maybe dalam hati awak tak suke :face60:
tapi saya tau SI DIA dalam hati suke
hurm :face37:dugaan ~
terima jelah hakikat dengan semua nie .
memang kadang-kadang tu ade juga jeles
tapi awak cakap jeles tande sayang
hahahaha :face64: yelaa
pape jela awak .

*saya tahu awak tak akan bace entry saya nih cause awak lebih suke bace entry SI DIA *




kalau suke tekan like ^__^ thanks

2 ulasan:

Ct Mawa berkata...

alahai..jgn cdey2

tyra berkata...

tak sedih sebak je ;D






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG