Halaman

Malam terakhir

okay lah nie yang last sekali aku nak
cerita pasal bende yang same
nanti aku tukar cerita lain pulak
ngehhh
tengook tajuk pun da tau aku nak
cerita malam nye bukan siang
bagi shortcut terus ini story
malam keluar dari resort nak pegi
beli KFC tapi tak tau jalan
dah sudah main redah jela dalam kereta dengan
9 orang pengikut yang setia tolong angkatkan
barang-barang nanti beli .
jalan jangan cakap lah memang gelap sangat
maklum lah baru lepas blackout . -.-
tempat KFC tu hujung sekali dekat jeti kot
masuk situ yang ade ayam je coz
xley nak masak tade karen
katenye lah , okay !
tape kasik borong semua ayam
hahahaha (ktawe tak ingt dunia )
bile dah nak keluar ade pulak satu family tuh
masuk tapi maaf yaa kami sudah borang habis
yang tinggal cuma habuk saje
malam tuh cousin aku ajak karoke tapi pukul 11.30 mlm
wooo tak mau laa aku turun kat lobi bek
dok dalam bilik layan movie lagi best dengan ade nye aircond
yeahhh !!! *tibetibe je nak jerit*
esok pagi aku bangun awal giler beb coz nak pegi sarapan
hahahah tapi mama dah pergi dulu
hadoiii melepas ler ..
dengan perasaan yang hampa kononnye
terus pergi mandi cehhhhh
tunggu dulu mama suro aku pegi sarapan dengan cousin
tapi kupon makann mama da pakai
yang ade semalam punye ??
apekah ini semua ???
semalam ayah dengan adik makn tak gune kupon ke ?
alaaa tak kesah lerr pandai-pandai la aku
bagi tau akak comel yang jage counter tuh
tapi mane bole bgitau dekat sini rahsia ~~
huhuhuhu
lepas makan terus kemas baju nak balik dah
haihhh macam tade pape je holiday kat sane errr -.-
tapi tapi tapi an aku sempat amek gambar
hahaha tade keja namenye
yang tukang amik gambar adik aku lah SINI
ni jela gambar aku je tade muke orang lain
hihi

promote milo jap

khusyuk online beb

ini lah aku aduhh betapa gemuknye aku -,-

huuu tu jee tataa salam



kalau suke tekan like ^__^ thanks

Tiada ulasan:






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG