Halaman

Rahsia bulan kelahiran


aku saje je nak tengok rahsia bulan aku dilahirkan
dan aku telah jumpe maknenye hehe

DISEMBER
  • Sangat setia dan pemurah
  • Bersifat patriotik
  • Sangat aktif dalam pergaulan dan permainan
  • Bercita-cita tinggi
  • Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi
  • seronok didampingi
  • pandai buat lawak dan berfikiran logik
  • suka bercampur dengan orang
  • suka dipuji,diberi perhatian dan dibelai
  • sangat jujur , amanah dan bertolak ansur
  • tidak pandai berpura-pura
  • cepat mara
  • sikap kurang sabar dan tergesa-gesa
  • perangai yang berubah-ubah
  • tidak ego walaupun harga diri yang sangat tinggi
  • benci pada kongkongan
haa tu jela yang aku dapat tau
makne bulan lahir aku
tapi rase-rasenye aku yang mane satu ek ??
jujo aku bagitau yang aku cepat mara
and kurang sabar haha
ade kan kat senarai atas nih
okay lah nanti aku buat
entry yang lain pulak daaaa




kalau suke tekan like ^__^ thanks

Tiada ulasan:






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG