Halaman

Rahsia garisan tangan

Rahsia garisan ditelapak tangan boleh percaye ke ?? terserah lah nak percaye ke tidak cume untuk berkongsi saje kan tak ade maksud untuk menakutkan orang ke ape . Pengetahuan yeahh tentang makne garisan ditelapak tangan kite semua . Aku tadi ade lah jalan-jalan dekat MR GOOGLE saje bosan kan . Bile tengah kepochi dekat situ bole terjumpe pulak pasal garisan tangan nih so rase macam nak kongsi dekat blog tapi aku punye tapak tangan je ea . hehe korang bole search belambak yang cerita pasal bende nih . Aku saje copy gambar kat atas biar nampak and tahu sikit pasal garisan dekat tangan nih . erm yang aku nampak lah kan aku cume ade no 1 , 2 , 3 jela yang memang jelas nampak . okay nih makne garisan no aku tuh :-

1. Garis Kehidupan
Garis bertanda nombor 1 ini adalah berkaitan dengan kehidupan kamu. Semakin ia panjang dan terang garisnya, semakin baik maksudnya. Dikatakan seseorang itu akan panjang jangka hayatnya jika mempunyai garis yang sedemikian lebih-lebih lagi jika garisnya mencecah hingga ke penghujung.

2. Garis kecergasan
Garis bertanda nombor 2 ini pula bersangkutan dengan tahap pemikiran dan keupayaan kamu untuk berjaya ke peringkat tinggi. Misalnya seorang pelajar, jika ia jelas, terang dan lurus, ia memperlihatkan bahawa kamu seorang yang bekerja keras untuk berjaya dalam pelajaran dan kamu berupaya untuk belajar dengan lebih gigih.. Bagi kamu, setiap kejayaan perlu disertakan dengan usaha yang gigih. Tidak hairanlah orang yang mempunyai garis ini mampu menjejakkan kaki ke me nara gading tanpa sebarang masalah .

3. Garis hati/cinta
Garisan ini melambangkan perasaan dan percintaan kamu. Sekiranya kamu mempunyai satu garis yang panjang dan lurus, ia menunjukkan bahawa kamu setia dalam percintaan dan mungkin hanya mengalami satu episod cinta saja. Manakala sekiranya garis itu putus-putus dan terdapat cabang-cabang lain, ini menunjukkan kamu mungkin mempunyai beberapa pengalaman gagal dalam bercinta sebelum menemui cinta yang sejati. Malah jangan terkejut, ada di antara kamu yang mempunyai garis putus-putus ini ‘ curang’ dan menjalinkan hubungan cinta dengan lebih daripada seorang gadis/jejaka dalam masa yang sama!

okay tu jela maksud garisan tapak tangan aku nie belum tapak kaki kn mesti lagi banyak kihkihkih actually no 1 tu aku tak brape pasti cause garisan aku tade lah melengkung sampai keluar tapi bersambung dengan no 2 . errrmm tau ta ape maknenye ?? hehe choiii
okay lah mesti orang lain ade garisan yang lain daripada aku . yeah i know teliti sendiri laa nanti . Tapi jangan lah tade garisan yang sedia ade pergi amek pisau buat garisan pulak . Buang tebiat namenye yee ^^ garisan tuh semula jadi bukan dibuat sendiri tapi YANG MAHA PENCIPTA . heee lebih-lebih pulak aku nie okay lah dah ngantok sekarang sudah pukul 2 pagi bukan 2 petang .. k baiiii salammm



kalau suke tekan like ^__^ thanks

Tiada ulasan:






ShoutMix chat widget
HTTP://TYRA-TRAX93,BLOGSPOT.COM @ IM IN LOVE WITH MY BLOG